8 komentarzy:

Wenden pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Wenden pisze...

Witaj M.!

Pilnie potrzebuję wideo z jesiennego pokazu Miu Miu z 2007 roku. Natknąłem się na ten link (http://miumiu.com/video/miumiu_man_woman_fw07.flv), ale niestety jest już nieaktywny. Pamiętam dobrze, że kiedyś sam przysłałeś mi link do pobrania owego wideo, niestety plik zaginął w akcji. Wierzę, że jesteś jedyną osobą, która jest mi w stanie pomóc ;)

Loca nina pisze...

http://jula-locanina.blogspot.com/

A. pisze...

*.*




Wpadnij do nas! Dopiero zaczynamy, i potrzebujemy każdej opinii;)
www.afteryourownheart.blogspot.com

marrli pisze...

bardzo fajny blog :) jestem tu pierwszy raz ! dodaje i zapraszam do mnie i licze na dodanie:)

marrli pisze...

bardzo fajny blog :) jestem tu pierwszy raz ! dodaje i zapraszam do mnie i licze na dodanie:)

Tokarki pisze...

Elegancki ten blog, jest ten smaczek
----------------------------
Polecam: Frezarka

Anonimowy pisze...

Świetny blog.
Zapraszam na mój - impregnaty.